GENG TA'DAK GRUP ---- NAIK GEREK SORANG - SORANG ----- LONER BIKERS

Monday, April 14, 2008

Songkhran Ride 13 April 2008




Permulaan perjalanan Kabus agak tebal...jam 07.30 am waktu Malaysia. Pak Non Kona dan Mie MPK...nampak belakang saja..KM 6 Pdg Besar ke Sadao


Menu makanan dekat gerai sebelum Ban Prik. Kebiasaannya gerek parking sini. Kena Pulut Ayam dengan Kopi O untuk tambah protein..Tapi tak ler kuat pun. Selepas dari makan disini kami bertembung dengan Group TRM bikers yang agak terlewat di Padang Besar. Tapi mereka telah berjaya overtake kami heh heh heh ...Salute u all.


Pak Non Kona dok pilih ayam mana nak makan ..


MIE yang bekerja di MPK. Gerek dia baru beli sebab nak pi Songkhran.Congratulation brother kerana berjaya capai 130km in one day. Pdg Besar-Hadyai-Pdg Besar..Bravo.


Yang dok atas ni semua dok senyum...ni lah pasai dok pi Siam kerap.


Tumpang Sekaki.....









Lagi 2KM nak sampai Hadyai, jam menunjukkan pukoi 10.30 pagi waktu Siam.


Pak Non Kona dalam pekan Hadyai...Basah habih dahhh tu..nampak jer kering. Jalanraya tu basah bukan pasai ujan...Bedak kat muka tak berapa banyak lagi tu..Kami telah dijirus air sepanjang perjalanan balik dari Hadyai sehingga Padang Besar. Gambar dah tak leh nak ambik sebab kamera dah basah abih.. Baju dan seluar dan kasut basah lencun sepanjang perjalanan sejauh 54 km itu. HEBATTT.

No comments: