GENG TA'DAK GRUP ---- NAIK GEREK SORANG - SORANG ----- LONER BIKERS












Wednesday, December 2, 2009

Cycling Magazine for Sale /Order

Semua peminat sukan berbasikal dimana saja anda berada, jika tak berkesempatan untuk membeli CYCLING ASIA MAGAZINE ( RM15.00 ) tuan tuan boleh membuat pesanan dari pada saya secar online in ADVANCE dan saya akan menghantarnya kepada tuan-tuan dan puan.Jika mendapat sambutan saya akan cuba mendapatkan lebih banyak magazine berkaitan sukan berbasikal.

Caranya:

1. Buat pesanan kepada saya secara SMS - 017 497 9960 ,
Taipkan CYCLEASIAMAG NAMA ALAMAT POS, saya akan SMS No akaun saya dan Bank in kan pembayaran kemudian sms semula TARIKH, WAKTU dan JUMLAH tuan puan bank in duit.

contoh: CYCLEASIAMAG RAMLY NO 27 JALAN 14/5 PETALING JAYA 00000 SELANGOR

Kos Penghantaran RM4.00



Bagi Magazine terbitan December 09 telah habis terjual, Pesanan sekarang adalah untuk Magazine Januari 2010

Terima kasih.

No comments: